Sunday, April 3, 2011
♥ posted at: @8:08 AM
0 wishes // make a wish?






ASHRAF AMINUDDIN <3 happy 6 month anniversary ! :) hee 

sayanggg , thanks sebb tahann dgn perangai saya yg terok niee kayy HIHI taklaa terok mana kan ? saya awek yg baikk kan ? HIHI * masok bakul agkt sendiri pulakk daaa . Awakk , igt tak semalam lepas main tepung tuu awakk tolong bersihkan sayaa , pastuu saya bersihkan awakk balikk . sweet sgt kan ? timee dkt esso tuu pon samaaa . sweet gilaaaagilaaa aaa ! haiashh >.< masa makan kat seget pulakk kitaa kongsi makanan then awakk suapkan saya . Saya pun ada suapkan awak jugakk kan ? Hm , da lama kita tak suapp menyuap kan sayangg ? Hee semalam mmg happy laaa :) even sekejapp jeaa jumpaaa , da bersyukur kott ^^ yg penting awakk daa berusaha nak meet saya on that day . saya cintakan awakk okayy ! :) awakk hero aayaa . awaklaa segala-galanya . TAK MUNGKIN SAYA CURANG SELAGI SAYA MASIH MILIK AWAKK . SAYA AKAN JAGA CINTA KITA UTK SELAMANYA ;)






◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011