Wednesday, March 2, 2011
♥ posted at: @4:11 AM
0 wishes // make a wish?




PERBEZAAN AKU DULU & SEKARANGG !

dulu - aku ego . semuaa org akn ckp akuu ego termasokk ibu aku sendiri . susahh nak mintak maaf , susahh nak mengalahh . Susahh nak bwakk berbincangg . 
sekarang - dah tak berapa nak ego kott . senangg siket nak mintak maaf . senangg sikett nak mengalahh & bwakk berbincang ,

dulu - mmg sukaa cakap banyakk terutama bilaa tgh mara tp taknak bg org lain bercakap banyakk . 
sekarang - seriously , sekarangg aku lebih sukaa dgr org cakapp byk then memara akuu . malas nakk jawabb panjangg2 . Jwapan ' yelaa , saya salah . puas hatii ? ' daa cukup memadaii . Gerekk tak ? 

dulu - mmg aku tak sukaa bersabarr . kalauu orgg buat slackk sikett jeaa dkt akuu mmg akuu geram . lebih2 lagyy sape yg jadii bf aku timee tuu . pantangg salahh sikett mmg akuu tinggal . kejamm tak akuu ? -.-'
sekarang - akuu belajar utk bersabar & terima kekurangan org lain . takde manusia yg takbuat silap kan ? Islam pon mmg mengajar utk sentiasa bersabar rytee ? :)

dulu - akuu bukann seorangg yg pemaaf . HATI BATU -.-'' kauu sruhh laa sape2 pon nasihat akuu mmg akuu takkan maafkan kalauu diaa buat salahh katt akuu . kalauu diaa melutut sekalipon , mmg akuu tolakk jauhjauhh . 
sekarang - akuu jadii seorangg yg pemaaf kott . sentiasa cubaa nak memaafkan org . cuba taknak buat org sakitt hatii . cuba nak buat org rasa lega :)

dulu - akuu takpenah nak terima pendapat org lain . akuu buat kepala aku sendiri jeaa .lantak laa org nak ckp apa . diri aku kan ?
sekarang - cubaa utk menerima pendapat org lain :)

you see ? mana satuu yg lebihh bagus ? pendapatt akuu laa kan , yg sekarangg lagy bagos . tapii jgan nakk bersuka ria sgt laa . Akuu akan berubah kalau org asyk pijakk kepala akuu jea .takkesa laa drpd segi apa pon . 


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011