Friday, March 11, 2011
♥ posted at: @12:21 AM
0 wishes // make a wish?





okay guys , you guys tahuu takk ayah aku dengki akuu :'( malam tadii aku sruhh dy beli coffee utk akuu tp tahuu tak apa yg dy belikan utk akuu ? DY BELIKAN AKU SUSU HL ! =='' Bilaa aku tanya dy cakapp akuu kan mmg sukaa susu drpd kecikk so dy belikan susu jelaa  . Then , ayat yg palingg takbole blahh korg tahuu apa takk ? Ayh akuu ck cmniee ' kalauu nak cepat tinggi minum laaa susu ' perghhhh >.< berdesing siakk telinga akuu -.-' pendekk sgt kea akuu nieee ? :'( Huwaaaaa . taknakk kawan dgn ayah seminggu ! haihhh , nasiblaaa  susu pon sedapp jugakk :)




yahooooooooooo ! cutii skolaaa daa bermulaa . Da plan dgn tyraa nak pegy mcm2 tempatt niee . nak ikottt ? wekk ! takbolee :D




eyhh awakk , awaklaaa . awakk ! yg perasan cantikk tuu HAHA cantikk kea ? alhamdullillah drpd takde muka kan ? awakk , awakk , bole tak jgn selalu sebok hal saya ? pegy mati laa apa yg saya nak buat , sape yg saya nak banggakan , sukahatii saya laa nak letakk pape pon katt meja class saya . yg awakk sebokk knpaa ? senakk kea perut awakk kalauu tak sebokk dlm hal saya ? Eiuww , awakk buat saya bencii kat awakk jelaaa , Jaga hal sendry sudalaaa . takpayaa nak sebok hal orgg . Mcm ape jea siakk perangaiii . STUPIDOEEEEEE laa awak niee :D

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011