Monday, March 28, 2011
♥ posted at: @5:25 AM
0 wishes // make a wish?







* ku takbisa jauh darimu :) 


eheee sayanggg , bestnyaa semalam dpt berbual lama2 lagy dgn awakk . Awakk sentiasa buat saya happy . Benda tuu buat kasih sayang saya kat awakk semakin bertambah dan bertambah menjadii byk . Tak adaa laki lain yg bolee buat saya happy mcmne yg awakk buat .  kalauu bolee saya nak sentiasa bersama dgn awakk . 1 minit pon sayaa taknak lepas : ) 








* kerna ku sayang kamu 


ahaaa , awakk takpaya risau kalauu ada org nak ushaa saya atau apepon . Bilaa saya pegy mane2 pon  , dalam hatii sayaa cumaa ada nama awakk , senyuman awakk & cintaa awakk . tak ada yg lain . saya tak dapat buang bayang2 awakk walau dalam sesaat pon . Awakk daa pancingg hatii sayaa so tak perlulaaa risauu okayy . selamanyaa hatii yg awakk pancing inii milik awakk :)






* ku bahagia 


sayaa terlalu bahagia pada saat ini . Sayangg , igt janji janji awakk okayy . sayaa tak mengharapkan apa-apa selain drpd cintaa awakk . sayaa perlukan cinta awakk tuu . sayaa hidup bahagia bersama dgn cintaa yg awakk beri . Jgn padam kemarakan apii cinta kitaa . Biarkan ia menyalaa utk selama-lamanya :)








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011