Sunday, March 27, 2011
♥ posted at: @7:22 AM
0 wishes // make a wish?




Aww sayangg , sweet kan semalam timee kita on the phonee tuu . Kitaa main smbung2 laguu then awakk nyanyii byk laguu HIHI Best sgtsgt ! :) Sayaa sukaa dengar awakk nyanyii .Sweet tahuu ? Tp kenapaa saya rasa 1 jam tuu mcm sekejapp erk ? Haishhh >.< perasaan saya jeaa kott . Sebenarnyaa kan sayanggg . byk lagy hal yg saya nakk storyy , Dah lamaa takdapat story pnjg2 dgn awakk kan ? HIHI takpeee , biaaa lama-lama sikett , biaaa rinduu tuu berkepukk . Semalam saya mmg penat gilaa & mengantukk tp bilaa dpt ckpp dgn awakk . Masyaalah sayangg ! teros hilangg mengantokk tuuu . Serious nieee , tak tipuuu :) Ajaibb kan ? HAHA biasalaahh awakk kan hero saya , mana mungkin sayaa lemahhh bilaa awakk adaa kat sisi sayaaa ! :)




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011