Thursday, March 10, 2011
♥ posted at: @10:23 AM
0 wishes // make a wish?




awakk kataa saya daa LAIN ? apaa yg lainnyaa ? awakk tahu takk sebenarnyaa awakk tuu yg daa LAIN  . 




baruu tadii kitaa gadoee . bahasaa pon lawa jea kan ? masing2 mcm taknakk mengalahh . sayaa tinggikan suaraa , awakk melentingg , saya marahh , awakk ckp sukahatii , saya rasa mcm nak betahh jea semuaa yg awakk ckp tahuu ? bilaa penat nak jwabb saya diam , awakk pon diam . mmg ada salahh sayaa dlm hal niee tp awakk pon salah jgk kan ? duadua salahh laa senangg citee . kan wakk kan ? :)




Tp , taklamaa tuu kte daa okayy semulaaa .Tetibaa jeaa kite imbauu tarikhh 10 / 10 / 2010 tuu kann ? timee tuu katt rumahh Ayiel ada weddingg kaka dy . Awakk tnyaa saya sape yg dtg awal timee tuu kan ? HAHA awakk , saya tak penahh lupa apa yg penahh kitaa lalui laa . Lgpon , 10 / 10 / 2010   tuu laa first datee kitaa . Mana mungkin saya lupaa wakk  :) HIHI now kita daa happy balikk . perasaan syangg kat awakk pon makin bertambahh . saya daa bolee tidur dgn lena , pegy skolaa dgn gembira & menantii panggilan drpd awakk dgn senang hatii . Saya akan cubaa phm situasi awakk & takk pikir bukanbukan pasal awakk . Saya bukann tak hargaii apa yg awakk da buat utk sayaa cuma kdg2 saya takutt . hiashhh >.< mengantukk pulakk daaa . daa daa nakk tidoee , saya harappp yg awakk akn dtg dlm mimpii saya so bolee lepaskan beban rinduu yg saya tanggungg niee . Eii awakkk ! SAYA CINTAKAN AWAK <3 AWAK HIDUP SAYA ! AWAKK HATI SAYA ! AWAK JUGA LAH DARAH SAYA ! 

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011