Sunday, February 27, 2011
♥ posted at: @4:48 AM
0 wishes // make a wish?



semalam pegii cs mcm biasa tp taklama laa sebb mmg takbolee nak balik lmbat ern . tp takpee . syukur alhamdulillah laa kan sebb that day acap ikott ak balikk so dpt spend timee dgn diaa HIHI ^^ Evenn mcm kucar kacir tetapp happy laa sebb jumpaa mukaa diaa jea sepanjangg hari :) 



* Eyhh awakk , masa awakk nak naik bas tu mmg saya sedihh sgt kott . taktahuu kenapaa . rse mcm taknakk bagii awak balik & nak awakk ada kat sisi saya selamanya . And taktahuu mcmna tetiba saya bole menangis HIHI yeaa saya tahuu saya cengengg tp saya nangis sebb awak tahu ? so , jgn gelak ! Sayaa daa semakin yakinn yg saya mmg perlukan awak dlm hidupp saya . takpenah saya rasa mcnie sekali tahuu ? Btw , mmg happy dgn awakk okayy ! Sayaa nak rse bahagia mcniee utk selamanya & jalanii segalanya dgn awakk sampaii saya menutup mata :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011