Monday, February 14, 2011
♥ posted at: @8:00 AM
0 wishes // make a wish?


awakk suka main bola smpai sering abaikan saya kan ? kek bola niee utk awakk . pegy makan sampai termuntah .


14 FEBRUARY 2011 

Harinieee bufday awakk , sape awakk ? hm , awak tahuu siapa diri awakk kan ? So , diam okayy . 
Saya taknak buat karangann panjang2 sebb awak BUKAN  YANG TERPENTING DALAM HATI MAHUPON HIDUP SAYA :) 
Awakk cume kenangan saya dan bilaa saya daa iktiraf awakk sebagaii kenangan , sehingga hujungg pernafasan sayalaa ianya akn tetap menjadii kenangan . SAYA TAKNAK MENOLEH KEBELAKANG LAGY .
MAAF yea awakk :)

* Semogaaa awak sehat selalu & makin matangg dlm hidup . Saya harapp awakk akn jumpa org yg btolbtol bolee jagaa awakk , murah rezeki selaluu & capaiii apa yg dihajatii :) 


byeeeeeeeeeeeeeeeee ~

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011