Sunday, January 2, 2011
♥ posted at: @1:33 AM
0 wishes // make a wish?




01 / 01 / 2010 satu harii sebelum anniversary kitee yg ke 3 bulan kitee gado lagy pasal dy :'(
03 / 01 / 2010 mungkin tidak akn menjadi harii yg INDAH bg saya buat kali ini .
Luka Tetap Lukaa . Sakit Tetap Sakit . Nangis Tetap Nangis . Maaf tetap Maaf .Sayang Tetap Sayang .
sama juga sepertii ingatan saya terhadap peristiwa ituu . Saya takkan lupakannya disaat panggilan sudaa bertukaa menjadi ' KAU & AKU " tiadaa lagy KELEMBUTAN dalam tutur bicara kitaa . Semuanya telah berubah dan saya akui sehingga kini perkara itu berbekas dalam hatii saya . Saya tahuuu saya kne kuat . Ini cuma dugaan daripada ALLAH tp saya tidak mampu lagy menyembunyikan kekesalan yg ada dlm jiwa saya . 
Saya kecewa sebb malam tahun baru tuu saya daa bgtau yg saya taknak hal mcmniee berlakuu tp ianya tetap berlaku ! Sampai bilaaa ianya akn berlaku ? Sampaii awak phm hatii & perasaan saya . Sampai awak mengertii ape yg saya mahukan . Saya nakkan awak bukan dia . Saya sayangkan awakk bukan diaa . Saya cintakan awak bukan dia . Bagaimana pulaa dgn awak ? Sape yg awakk mahu ? Sape yg awak sayangg ? Sape yg awak cintaakan ? Pejam mata dan tnya diri awakk sayangg . Berikan jawapan yg ikhlas utk diri awakk sendry . 
Saya menantikan keikhlasan dalam jawapan awakk tuu :) 
Maaf kalo pada hari kejadian saya yg salah tp tak perlu nak membalasnya , hubungan kita hanya akn kembali seperti biasa apabila semua dendam terpadam & kesakitan ini hilangg . Berdoalaa supaya saya akn hilangg ingatan terhadap memori pahitt yg telah berlaku & hnya mengingatii memori manis antara kita berduaa .
Seriously . saya masih menanti KEAJAIBAN ituu . yg pastii awakk watak utamanya :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011