Wednesday, December 15, 2010
♥ posted at: @6:40 AM
0 wishes // make a wish?




Semalam bosan giler bole tak ? So ,chat laa dgn Nash . Klaka bole tak dy tuu ? Act ,rinduu doee kat Mr.RolRol niee . Dah lme tak meet . Rinduu nk tgok dy melawakk . Pastuu bole lakk dy buat ak gelak sorgsorg mcm org giler en .




Nasya Lee Young :  weyh ,kaw dgn ana daa bpe lame ?


Nashrul Rizal        :  13 / 08 / 2010 ,  
                               pkol 1 : 23 pagi .  
                              da 4 bulan ( kire sendry laa bpe minggu bpe harii )
                               location : atas katil .


Nasha Lee Young :  Lama laa jugak ( tp takbole kalahkan tyra & kimie ) HAHA . Atas katil ? Giler laa .


Nashrul Rizal         : Maksud ak time ak texting tuu ak ats katil laa HAHA . kaw pulakk ?




Nasya Lee Young : Ak tauulaaa .adoyy . 03 / 10 / 2010
                              pkol 6.30 pagi .
                              baru 2 bulan 1 minggu 5 hari 
                              location : depan laptop . 


Nashrul Rizal       : reaksi ? ada lompat lompat tak ? * part niee yg takbole blahh . ape punya soalan laaa .


Nasya Lee Young : takde laaa . Senyum kambing jeaa . HAHA


Nashrul Rizal        : senyum kambing ? haha . kaw mmg kambing pon .


Nasya Lee Young : alaaa ,kaw tuu plak lembu :D 


Then , dy ajak ak lawan satuu Game niee .Dy kate dy bole bid sampai Level 3 jea .If ak bole sampai lebih drpd level 3 dy nak belanja ak :) But ,yg sakaiinya , dy buat ak penat = =''
Ada ke patot dy bg ak instruction salah . Penat jee tgn ak nieee . Naik lenguhh . Mmg siputt sedut btol laa.




Awakk , thanks call saya malam tadii . Puas bergayut dgn awakk sayangg . Rindu :(
Btw , sorry sgtsgt sebb takdapat nak meet this week . Ibu saya cancelled appointment tuu last minutes cos takde org jaga kedai . I'm really dissappointed with that . Hmm ,nak buat cnea kan ? Takde rezeki syangg . insyaallah next week kite bole meet . Doa2 laaa wakk . Saya rinduu awakk . Na pelukk awakk nt . Eii , rinduu yg tak dapat nak diungkap dgn katakata laa sayanggg . Tentang perasaan saya tuu ? Saya tetap cintakan awakk walau mcnea pon , cume kepercayaan tuu still ada was was laa . Saya tak berani nak letak 100% lagii . Berapa % kepercayaan tuu biarlaa saya sorg jea yg tauu .Insyaallah , satuu harii nt bile awakk da btolbtol buktikan dekat saya yg awakk mmg tak perlukan A dalam hidup awakk , baruu saya akn pulangkan 100 % kepercayaan tuu balikk . Saya tak perlukan pape lagii . Saya cume menantikan bukti seterusnyaa .Awakk phm kan sayang ? Saya bukan saja HAPPY dgn awakk , malahan saya BAHAGIA.Benda2 yg berlakuu niee semua saya anggap UJIAN ALLAH . ALLAH nak uji kite sayangg .Takde hubungan yg tak dilanda masalah . Kite pon tak terkecuali . So, kite kne kuatt . Eyh ,tak. SAYA kne kuatt :) That's all . Iloveyou ♥♥♥


                                

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011