Saturday, December 11, 2010
♥ posted at: @10:31 PM
0 wishes // make a wish?


Fuhhh , berdegang telinga saya bilaa hp saya berbunyii . Ngam2 en hp tuu letak kat telingaa  Haih , sape laa rajin bebenor nk call time pg2 butaa . Kacau org nk tido jelaa awakk niee .Act , da pkul 11 timee tuu. Rupe2nya , si faezan yg call .Eii , ape niee ? Awak call salah org ea ? HAHA . agkat jelaa . Da agk daa . Msty ada masalah punya . Baruu je letak phone call faez , kimie pulakk call . Haiyaa , gwa nk smbong tido balik laa ! Okay ,tkpee abe , lu punya pasal gwa angkat laa kn . Lu kan abg gwa .Ehee :) Masalah bertimbun lagii . Try contact tyra tk dapat laa pulak -.-' . Menjajar saya pegii mntk mak saya topp tauu  . Aww~ maluu niee , daa besar2 still mntk mak apak toppkan .


Then , pegiilaa onlinee FB just for searching ATHIRAH RAHIM ! Err , tk jumpa jugakk -.-'
* sorry ASHRAF , saya onlinee bukan sebb nk melayan budakbudak kat fb tuu tp sebb nk cry bestie saya  niee haa . manelaa tauu dy tgh onlinee kan . Don't worry , saya masih igt janji kita .FULLSTOP .


Try nk tido balikk tp takbole laa pulakk . Haih , pegii trun bawah & find some food :)
Tak lama tuu tyra call then bincangkan masalah yg ada . 
Masalah ape ? Jangan busy body sgt bole tak ? :)














◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011