▸ saya tetap bersabar :) ... ♬
Monday, November 8, 2010
♥ posted at: @11:58 PM
0 wishes // make a wish?








Indah yg dtg dlm hidup kite msty diselangi dgn kepahitan kann ?
hmm ,yaa .itu yg ak tengah rse skarang niee .sakit hatii -.-'
sakit bila org yg kita sayangg masih dibayangii oleh masa silam dy .
mcmne saya na bgtao awk yg saya ta suke keadaan too .
Awk mmg ta tunjuk kan segalanya tp saya ta bodoh la awk .
saya percaya awk sayangkan saya tp awk penah terpikir taa sume bnda niee m'buatkan saya keliru .
saya keliru sama ada awk na saya or dy .
saya tahu dy terlebih dahulu drpd saya .
tp , ta bermaksod saya patot biarkan sume niee ,
saya ta berdendam dgn dy tp skarang niee saya bnci dy sgt2 awk .
na tao knpe ? sebb dy mcm na rampas  kebahagiaan saya .
knpa ta drpd dulu dy na awk balik sebelom saya sayang awk ?
kenapa saya msty sakitt atii  sebb dy ?SAYA BENCII DY !!!
Saya ta suka awk contact dy lagii .saya jeles tahu ?
Jgn tnya knpe saya mestii jeles ,awk sendry da tahu kan ?
sampaii bile saya na bersabar dgn keadaan niee ?
Awak, tolong jgn seksa saya mcm niee lagy .
saya syangkn awk sangat2 .saya tana tinggalkan awk & tana awk tinggalkn sayaa .
saya bahagia sgtsgt bila bersama dgn awk tp masa lampau awk buat saya takott .
saya takot kebahagian yg saya kecapi arny akn hilang sekelip mataa .
saya tanaa menangis lagii .tp , saya ta kuat awk . saya tetap akn menangis  bila saya sakitt atii .
Bilaa saya terluka ape yg mampu saya buat bersabar & tggu penjelasan awk .
tp sampai bila saya awk ?
CUBA AWK BAYANGKAN KALAU AWK BERADA KATT TEMPAT SAYA !
apee yg awk akn buatt ? Boleh ke awk bersabar mcne saya bersabar ?

bilaa saya igt saat2 indah kita bersama laa saya dpt kekuatan utk bersabar awk :)
kenangan manis yg takkan dpt saya lupakan .




◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011