Sunday, November 28, 2010
♥ posted at: @5:41 AM
0 wishes // make a wish?




Harinie bgon agakk awal kott . Err  , cicakcomelpalinghebatt ak kate kn dy nak on9 pkol 8 pagi . Ak sroh laa dy kejut kan bilaa dy nak on9 . Pkol 8 ? seriously , its too early hunny . Btw , *awakk punya pasal saya layankan jelaa :) . Then , pkol 8.14 nynaa text ak . Haiyaa macikk , awall nohh dah bgon , text yg dy sent tuu plakk berbunyi sedih en .* kesian you nynaa . hmm ,soryy tk dpat reply text you , out of kredit lerr . Ak tgokk cicakcomelpalinghebat tkde call or text so ak pon sambong ngorokk aa . Dahlaa lapa , tk kuasa ak nk bukak mata lama2 . Pastuu  dlm pkol 9 lebih gituu cicakcomelpalinghebat text ak , dy ckp on9 pkol 10 .Haaa , start drpd situu ak dah tkbole nk tido daa . Perut ak pon dah buat pelbagai irama en , so ak trun bawah then tnyaa ayh ak ada mknn tak . Nasib baik burger semalam yg ayh ak belikan still ada , tkde org usikk pon . Apelagiii  1,melantak laa akbersantapkan segelas susu low fat . yummy ! yummy ! fav dhoo susu susu niee :) Abes mkan jea tepat2 pkol 10 en , apelagii terus on laa . Tp , kan agk kecewa sebb taknmpk pon cicakcomelpalinghebat on9 . Okayy tape * saya tetap sabar tggu awak niee . Hmm , setengah jam berlalu , cicakcomelpalinghebat still tak kunjung tibaa . * saya sabar lagii niee wakk . Akhirnya , setelah 1 jam berlalu cicakcomelpalinghebat tetap tak on9 jugakk . Err , terima kasih laa :) Ak OFF !~ 

Tak lame lepas tuu cicakcomelpalinghebat text ak , dy kate dy takdapat on sebb kne jaga mak dy . 
Err , * okayy awakk . Saya maafkan awakk . Saya phm kott situasi awakk :)

After that , dlm pkol bpe ntahh , ktorg on9 . Haa , sebek jugakk tahu ? * awakk busy main game sampaii late reply wall saya . tapi takpe wakk , saya sgt berpuas hatii kerana dkt wall awakk tuu penuh muka saya jea .HAHA 

THAT ALL FOR TODAY :)


◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011