Sunday, November 28, 2010
♥ posted at: @10:47 PM
0 wishes // make a wish?


Firstly , nak saya THANKS to eykaa cos tagg bnda niee to all her followers :)
Byakk nohh soalan katt tagg tuu but sebagai tnda terimakasih saya katt awakk , saya jawab jugakla yea :)


soalan nyaa berbentukk : 

1 . Ape benda paling penting dalam hidup anda ?
* of cos my family , my boyfie and my bff :)

2 . Benda terakhir korg beli pakai duit korg ?
*topup . HAHA

3.Dimana tempat perkahwinan & ape tema perkahwinan korg ?
* err , nak kahwin dekatt satu tamanbunga yg superb cntik . Bunga mestii laa byk en ;) 
* bertemakan - sorry , tkdapat buat keputusan sekarang , kne tnya pasangan kita jugak kan ? 

4. Adakah korg sedang bercinta sekarang ?
*  yea , saya sedang dilamun cinta :)


5.Berapa lama korg akn mencintai kekasih korg ?
* soalan cepumas niee - kalau ikotkan saya semestinya saya akn mencintai dy utk selama2nya , tp , kne tgok pada jodoh jugakk kan :) So, sama2 kita berdoa agr hubungan niee kekal .

6.Novel / Buku / Majalah terakhir yg korg beli ?
* Majalah remajaa edisi ke berapa nth ;)

7.Antara mak / ayah korg yg mana korg lebih mesra ?
* sometimes dgn ayah , sometimes dgn ibu . Haa ,senang cite duadua laa .

8.Namakan org yg betul2 nak jumpa dlm hidup korg ?
* ashraf aminuddin , all my bestiee , rainie yang , farid kamil , david archuleta , mike he, lee dong wook & ramai lagi laaa .

9.Adakah korg basuh sendiri baju korg ?
* err , tak . ibu saya basuh pakai mesin basuh . HAHA

10.Dimanakah tempat yg betul2 korg nak pergi ?
* korea , taiwan :)

11.Pilih salah satu peluk atau cium ?
* nak dua2 bole takk ? Bolehlaa kan .


12 .Beritahu 3 benda org yg tag anda ?
* comel , baikk , err . manis :)

13.5 lagu yg korg suka & selalu dengar ?
*  jodoh ditangan tuhan - raffi ahmad & bella .
*aishiteru - zivillia .
* dirantai digelangi rindu - exists
*zhi xiang ai ni - rainie yang 
*body language - jesse mccartney 

13.5 blogger yg dipertanngungjawab utk jawab tag ini ?
 * athirah rahim 
* nik xiao
* naj shuff
*raihanah rahman
*aien 

okayy , penatt dhoo nak jawab semua nie ,btw ,thank to eyka ash yaa :)

◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011