Monday, November 22, 2010
♥ posted at: @5:37 AM
0 wishes // make a wish?


20 / 11 / 2010


Hangoutt with them againn ! Them is acap , tiraa , nikk , ayiel , myraa , hafidz , faezan & his cousinn .
Aktivitii mcm biasa laa kott  so tkpaya story lagii laa kan . Sape yg always follow myblogg msty tahuu .
Perasaan ? Wahh ,Of cos laa happy . Bahagiaa dpt bertemu yangg tercintaa :) Gembira dpt bergosip bersama teman2 .Hee:) Part yg ak sukaa tuu time tyraa & faezan bergadoh then tyraa kluar from karaoke room tuu . Faezan pon pegilaa kejar atyra smpaii dpt .Dgr citee jaoh jugakk la atyra tuu melarikan diri & dikejar oleh faezan . Wahh ,sweet gituu . If gwa jd atyraaa , comfirm gwa terharuu laa gwa ckp luu ! HAHA












Malam tuu plakk kan acap & ayiel & tyraa overnite katt rumah ak . First2 nak buatt BBQ , last2 tk jadi cos takde tanah kott kat rumah ak . So, goreng jelaa daging tuu .
Cewahh , nak tahu tak sape yg ajar ak masak ? Haa , jeng jeng jeng . Acap tahu yg ajarr ?
Suka sgatsgat :) Tp, yg paling byk masak tyraa laa . Sume keje pon dy kott yg buat . Acap & ayiel dah khayal main game ps2 katt depan tuu . After thatt en , ak lawan laa game lawan2 dgn Acap . Yeahhh ! ak menang . Ak kalahkan acap . bangga sekejap :) Taktido laa kami sepanjang malam . Mcm2 ragam . Happy sgt . Tergelakk je keje .
Esoknya plakk , dlm pkol 8 lebihh gituu barulaa acap & ayiel niee tido . Kesian acap dy tertido katt ats lantai . Ayiel plakk amek port ats kerusii . Ak pon tk perasan act yg acap & ayiel da tido sbb time too ak tgh golek2 dgn tyraa , then bila ak nmpk acap tido kat lantai ak selimutkan laa dy . HAHA .soriee awakk , dpt selimutkan awakk jea , tk larat nk agkat laa . Saya kan perempuan . Lame laa jgk dorg niee tido dlm kol 2 gituu bru dorg bangun .
Hujan time tuu so tk dpt laa dorg balikk . Bersyukur sbb hujan , dpt spend time lebih lame dgn awakk , HAHA *opss kantoi plakk . 
Btw , pkol 4 tuu awak & ayiel dah balikk so , sunyi laa semula rumah saya niee :(
 Tp tkpe , saya happy sgt sebb 2 harii niee saya bersama dgn awakk jea Ashraf .


* awak , awak ! mak saya puji awak handsome laa . Mak saya usha muka awak time awak tgh tido . Wahh , mak saya suka awak ! So , awak dah lulus :)








◂◂ travel back in time ♪ // back to top \\ ♪ back to the future ▸▸
© All Rights Reserved 2011